S výkonem 160 litrů vzduchu za minutu je kompresor 160 velkoryse dimenzovaný a vhodný i pro poměrně rychlé huštění velkých terénních pneumatik. Maximální tlak je 10,3 bar (150 PSI). S rukojetí pro snadnou manipulaci.
Kompresor se připojí přímo k baterii pomocí dvou izolovaných krokosvorek a zapíná a vypíná se pomocí vypínače. Spotřeba energie při zátěži je maximálně 45 ampér. Maximálního výkonu je dosaženo při běžícím motoru a pod napětím 13,8 V. Hladina akustického tlaku je při běžném provozu 93 db(A).
Vzduch lze z připojené pneumatiky vypustit přes ventil na kompresoru.
Kompresor je vybaven elektronickou pojistkou zabraňující přetížení, takže není potřeba pojistku v případě přetížení měnit. Kompresor lze zapínat a vypínat pomocí vypínače a pro jeho vypnutí není nutné odpojovat baterii, jak je to nutné u kompresoru 72. Díky elektronické pojistce integrované v kompresoru a vypínači zap./vyp. kompresor je také ideální pro trvalou instalaci do vozidel.
Obsah balení: Přepravní taška, ventilek pro huštění pneumatik (bez tlačítek pro plnění/vypouštění) s hadicí a manometrem, prodlužovací hadice, adaptérové nástavce např. na nafukovací matrace a míče
Výhody oproti kompresoru T-Max 72: odvzdušňovací ventil, výrazně vyšší vzduchový výkon, izolované připojovací svorky, elektronická pojistka
Vítěz testu 4x4action
V roce 2012 časopis 4x4action prakticky otestoval 12 kompresorů v cenové relaci do 350 eur. Vítězem testu se stal T-MAX kompresor 160! T-MAX se mimochodem jasně distancoval od kompresoru třídy 900 eur, který ARB použila jako referenční zařízení v testu.
„Překvapivě jasný vítěz testu a navíc těžká váha: T-Max 160 je nejtěžší kompresor v tomto testu, s výjimkou referenční jednotky ARB. Ale tento nedostatek – pokud musíte v autě šetřit, rozčiluje vás každý gram – to T-Max vynahrazuje hrdým sedmým z 16 nejlepších hodnocení. Pole konkurentů se ve všech oblastech znatelně vzdaluje. Zařízení si samo volí tichý vzhled a vydává příjemně malý hluk při 86 dB(A). Férová nabídka za dobrou cenu.